čtvrtek 24. dubna 2014

Cena rektora za nejlepší publikaci r. 2013

Když jsem před lety začal pracovat na tématu pomyslných jsoucen, zaměstnán jako lektor Horské synagogy Hartmanice, netušil jsem, jak hojné ovoce tato na první pohled bezútěšná dřina přinese. Ve čtvrtek 24.4.2014 mi byla udělena cena rektora za nejlepší vědeckou publikaci r. 2013 (v rámci humanitních oborů).


Ocenění beru nejen osobně, ale ještě více jako ocenění scholastické tradice, která je ve filosofii a teologii stále ještě Popelkou. Těší mě, že se jedná již o druhou cenu věnovanou scholastice - před dvěma lety byla cena udělena mému kolegovi, Danielu Heiderovi, taktéž za knihu zkoumající scholastickou metafyziku.

(Publikováno zpětně, čekal jsem na oficiální zveřejnění zprávy na stránkách JU)

5 komentářů:

Licence Creative Commons
Poznámky pod čarou, jejímž autorem je Daniel D. Novotný, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Nevyužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 Česko .
Vytvořeno na základě tohoto díla: poznamkypodcarou2012.blogspot.com